Головна | Мій профіль | Вихід | RSSНеділя, 20.07.2025, 16:29

Світ МАМ

 
Меню сайту
Категорії розділу
Страви для дітей [46]
Здоров'я [24]
Ігри [9]
Все про вагітність [3]
Розвиток дитини [33]
Різне [26]
Наше опитування
Коли Ви народили першу дитину
Всього відповідей: 43

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Розвиток дитини

Ігри на розвиток мови

Вчимо ляльку говорити

Вік: від 10 місяців до 3 років

ЩО МИ РОБИМО:
• Розвиваємо активну мова

Як ми це робимо:
Візьміть велику ляльку. Посадіть її собі на руки. Дитина нехай сяде навпроти вас.
Скажіть вашому малюкові, що він буде вчити ляльку говорити.
Попросіть його сказати ляльці: «Уа», «Ляля», «Мама», «Баба», «Папа», «Агу».
Слідкуйте за тим, щоб малюк звертався саме до ляльки. Рухайте головою ляльки, як би погоджуючись.
Говоріть тоненьким голосом за ляльку, повторюючи звуки, які вимовляє маленький учитель.

Чому ми це робимо:
До певного моменту дитина в цій грі буде вимовляти слова, наслідуючи дорослого. Тільки після 1,5 років він зможе прийняти правила гри в повній мірі, тобто розмовляти з лялькою. Тоді роль учителя дитині безумовно сподобається, і він охоче виступатиме ініціатором «навчання».

Їжачок - потеряшка

Вік: від 1 року до 2 років

ЩО МИ РОБИМО:
• Розвиваємо дрібну моторику
• Тренуємо пінцетний захоплення

Як ми це робимо:
Виріжте з білого або кольорового картону силует їжачка без голок. Намалюйте йому очі і носик.
Скажіть малюкові: «Ах, який їжачок! Втратив всі свої голочки! »
Попросіть малюка допомогти їжакові і начепити голочки на місце. Принесіть 6 - 10 різнокольорових прищіпок. Покажіть дитині, що потрібно зробити, щоб прищіпки розкрилися.
Допоможіть малюкові причепити прищіпки на спинку їжакові.
Покажіть, який гарний, казковий їжачок у вас вийшов.

Чому ми це робимо:
Для використання прищіпок маляті доводиться діяти великим і вказівним пальцями (пінцетний захват). Моторика пальців в дошкільному віці найтіснішим чином пов'язана з мовним розвитком, а пінцетний захоплення, безумовно, допоможе дитині з більшою легкістю освоїти навички малювання і письма.

Покажи та розкажи!

Вік: від 1,5 до 3 років

ЩО МИ РОБИМО:
• Розширюємо словниковий запас
• Розвиваємо комунікативну функцію мови

Як ми це робимо:
Посадіть перед малюком декілька його улюблених іграшок. Попросіть показати, де сидить лялька Катя, де ведмедик Тимко, де лисеня Рижик.
Візьміть у руки ляльку і розкажіть про неї:
«Ця лялька Катя. У Каті гарне біле плаття і рожеві туфельки. Катя любить грати. У Каті є багато друзів! »
Дайте малюкові ведмедика. Нехай він спробує розповісти про іграшку. Спочатку це буде дуже коротка розповідь. Допомагайте малюкові.
Можливо, надалі, малюк буде придумувати історії чи казки, де головними героями будуть його іграшки.

Чому ми це робимо:
Перші слова, які освоює дитина, використовуються ним для повідомлення батькам про свої потреби, спонукання до яких-небудь дій, супроводу дій. Оповідати, розповідати, описувати що-небудь ще належить навчитися. У нашій грі ми даємо дитині модель оповіді, вчимо вибудовувати повідомлення, передавати інформацію про навколишні предмети.

Ми поети

Вік: від 2 до 5 років

ЩО МИ РОБИМО:
• Розвиваємо фонематичний слух
• Розвиваємо словесно-логічну пам'ять

Як ми це робимо:
По дорозі в дитячий садок або в транспорті складайте з малюком віршики з двох рядків.
Спочатку придумуйте двовірш цілком самі, тільки не договорюйте останнє слово, нехай його скаже дитина. Наприклад:

Дощик капає з ранку,
Значить, нам додому (пора)!

Дитячий садок йде гуляти,
Будуть весело (грати!)

Ось машина, ось мій дім!
Ось ми з матусею (йдемо!).

Потім можете помінятися ролями. Нехай тепер він починає будь-яку фразу, а ви придумуєте продовження.
Після 3 років дитина вже зможе сам придумати цілком другий рядок віршика. Чи не виправляйте його, якщо рима або ритм будуть порушені. Поступово ви помітите, як віршики малюка будуть все більш цікавими!

Чому ми це робимо:
Треба відзначити, що складання віршів дуже захоплюючий творчий процес. Дітям у віці від 2 до 5 подобається створювати нові слова і словесні конструкції, в словотворчестве активно відбувається освоєння рідної мови.
Щоб правильно заримувати закінчення двовіршя, дитині необхідно утримувати в пам'яті все вже прозвучали слова і зміст фрази - тобто активно використовувати свою словесно-логічну пам'ять.
При творі рими важливо дотримати віршований розмір, звукову узгодженість закінчень - це відмінний тренінг для фонематичного слуху.

Чарівні слова

Вік: від 3 до 7 років

ЩО МИ РОБИМО:
• Розвиваємо концентрацію уваги і фонематичний слух

Як ми це робимо:
Скажіть малюкові, що ви знаєте чарівні слова, які починаються на букву «М»: мама, світ, молоко, машина, морозиво, ми, малюк, ведмедик.
Тепер попросіть дитину уважно вислухати один цікавий розповідь. Але з однією умовою: коли він почує чарівне слово на букву «М», нехай грюкне в долоні.
Починайте розповідь: «Жила на світі добра мама. У неї був чарівний малюк. Він дуже любив морозиво. Ми бачили малюка, він катав машину. На машині сидів ведмедик ».
Якщо дитина не плеснув у потрібний момент, повторіть пропозицію, виділяючи потрібне слово голосом.

Категорія: Розвиток дитини | Додав: FreeDOM (27.02.2015)
Переглядів: 343 | Коментарі: 1 | Теги: Ігри на розвиток мови | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук


Професійний фотограф Сергій Мосевич

Приймаю замовлення на фотосесії:
• Весільні
• Сімейні
• Love Story
• Портфоліо

Контакти:
☎ +380503732243
vk.com/otogra
facebook.com/otogra
Календар
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2025
Створити безкоштовний сайт на uCoz